petek, 6. marec 2009

Nova objava


Tako.
Spet je treba neki napisat. =D
Najprej bi se rad opravičil glede teh tako imenovanih ''blogerskih počitnic'', vendar se mi enostavno ni dalo pisat. =P
Druga stvar je igra s šesticami.
Kljub temu da sem bil pofočkan že od najman tristopetinšestdesetih ljudi tega NE bom naredil. Ha!
Pač se mi neda brskat po mapah in iskat šeste slike.
I'm sorry. =]
No pa še tretja stvar; danes je po dolgem času spet sijalo sonce in tako je bil čas za obisk igrišča.
O vsem ostalem naj vam povejo slike.








Mato na soncu.



Sončni zahod.



Košarkaš.



Mato pozira.



Mato pozira v črnobeli sliki.



Poležavanje v travi.






Uživejte. ^^

10 komentarjev:

mj pravi ...

in dejansko so hude!
Pošl. grejo na fejsbuka :)

annnzii pravi ...

Prznam d so tele ratale.
Huda svetloba je bla k je blo sonce tok nizk pa hudo postauln. =]
Dobiš.^^

mj pravi ...

pa prid na msn mater ti!

Nina pravi ...

slike so kot vedno najbolše.
tazadna mi je najbolj ušeč.

Anonimni pravi ...

stari moj, tele pa so.
najači je t.i. Košarkaš. (Y)

marolt. pravi ...

Naslednjič se vam pridružim, greste ju3?
ps.: Zakon so izpadle, še posebaj tista z žogo v roki!;)
We want more!!

Anonimni pravi ...

Vaaau.!
Sei weš d obvladaš..(:

ana pravi ...

Uau.Ful hude slike.

Rosie pravi ...

Druga, tretja pa zadnja so fenomenalne (:

Kristina Gorenc pravi ...

Hude so Hudeee. ;D