četrtek, 12. februar 2009

Missing something


Ta post pišem zaradi
Matica, ki me je določil za nadaljevanje ''blog verige'', ki govori o tem, koga ali kaj pogrešamo v svojem življenju.
Na temo pogrešanja sem sam že napisal kakšen post, ampak da ne bom izpadel kakšnen ''partibrejkr'' bom napisal tudi tega.

Pogrešam veliko stvari.
Tako kot Matic pogrešam vse tiste dneve, ko čas še ni tekel tako hitro in se nismo obremenjevali s takimi stvarmi kot se danes.
Glede divjanja po vasi, gledanje risank in podobnih zadev, ki jih Mato opisuje v svojem postu se nebi mogel bolje strinjati.
Pogrešam stare čase in vse tiste lepe trenutke, ki smo jih preživeli skupaj.
Pogrešam vse prijatelje zaradi katerih sem preživel vsaj sekundo sreče v mojem življenju, a smo se kasneje odtujili ali celo izgubili stike.
Pogrešam vse tiste dni, ko sem na počitnicah pri babici ležal v travi in opazoval oblake, ki so nad mano sem ter tja hiteli vsak v svojo smer.
Pogrešam tudi očeta s katerim bi se lahko pogovarjal ''po moško''.
Oči R.I.P. )=

Pogrešam tisto vzdušje ki me je včasih preplavljalo ob različnih praznikih, kot je naprimer božič ali novo leto.

Ja..
Pogrešam veliko stvari ter oseb in se zavedam da jih večino ne bo nazaj.
Želim si, da bi lahko čas zavrtel nazaj in še enkrat užival v vsem lepem, ki se mi je že zgodilo.
Izgubil sem dosti lepih stvari in oseb, ki sem jih imel in jih še vedno imam rad.
Ostali pa so spomini.
Seveda tudi slabi, vendar slednje skušam pozabiti.

Vsega lepega je enkrat konec vendar, ko se nekaj lepega konča, s tem naredi prostor nečemu drugemu, ki je mogoče še lepše kot je bilo tisto prej.
Zato pozabite slabe spomine in obdržite le dobre ter dajte možnost tudi drugim stvarem, kajti čisto možno je, da bo ravno ta stvar postala le še en nov in predvsem prijeten spomin, katerega ne boste nikoli pozabili. =]

Uživejte. ^^

P.S: Ker moram zbrati dva za nadaljevanje verige, sem se odločil, da bosta to nalogo dobili Nina, ki piše fenomenalne poste in Alenka, ki je s pisanjem bloga očitno ''bl na izi'' in bo samo za to napisala nekaj novega. =D

Ni komentarjev: