sobota, 4. oktober 2008

Dougčs.



No kot že lahko razberete iz naslova mi je [zlooo] dougčs. =D



Zto bo tale objava narjena sam zrt tega douzga časa k ga mam trenutno preveč.


Si morte mislt? .. Zunej je use mokro zarad dežja k je padu ponoč, vreme je oblačno, če se ozrem čez okno v dnevni sobi in pogledam proti sosedovi hiši, vidm kako se kadi iz dimnika, kar pomeni da le ni tako toplo, da bi zunaj skakal v kratkih rokavih [ali pač? xD], vzdušje je prav bedno za moje pojme in se nobenmu nč ne da, men je pa kr dougčs..

A je to sploh mogoče?
Sm edini k se v takih okoliščinah nezna zabavat?
Mogoče sm p res..

Nekateri bi mi rekl:
''Skorist zdej k nemorš vn p preber kkšno knigo.'' Prosm?.. Knigo? Yeah right.
Mt bi mi rekla:''Nimaš kej počet? Uč se.'' Paaa deej noo.. Soboota jee.
Nmorš se u soboto učit.. O.o ..No ja.. Eni se loh.. Js pač ne.

Oooo. Čuudeeež! =O
Neboste vrjel ampk glihkar sm dobu SMS z nasledno vsebino: ''Gres vn?''
Ugante gdo je to puslou.. Jaa. Mato moj rešitl. HaHa.
No pač. Vn grem. x]

Uživejte. =)

Ni komentarjev: